Se întâmplă: Google a început să lanseze versiunea desktop a actualizării Google Page Experience . Lansarea se va întinde pe parcursul următoarelor două săptămâni și ar trebui să fie finalizată până la sfârșitul lunii martie.

După cum am raportat mai devreme, versiunea pentru desktop a actualizării Google Page Experience folosește aceiași factori ca și versiunea mobilă, fără valoarea de compatibilitate cu dispozitivele mobile. Prima actualizare a experienței de pagină, disponibilă exclusiv pentru rezultatele căutării mobile, a scăzut în mai 2020 și nu s-a încheiat până în august a acelui an. Ideea din spatele actualizării este să prioritizeze paginile care oferă experiențe excelente pentru utilizatori.

Înainte rapid până în noiembrie 2021, Google a anunțat că va lansa versiunea desktop în februarie 2022.

Și așa cum am promis, este în sfârșit aici. Pe 22 februarie, gigantul tehnologic a confirmat că a adus actualizarea Page Experience la rezultatele desktop.

În cazul în care nu ați ținut pasul, iată o scurtă descriere a ceea ce este posibil să fi ratat:

Nu vă așteptați la schimbări majore

Actualizarea Page Experience nu este concepută pentru a avea un impact major asupra clasamentelor de căutare, iar Google a fost direct cu privire la acest fapt. Acest lucru se datorează faptului că experiența paginii a fost de mult înrădăcinată în algoritmul Google pentru evaluarea și evaluarea paginilor web – în esență, nu este nimic nou.

De la prima lansare în 2020, nu au existat modificări notabile în clasamentul general în rezultatele căutării mobile. Și SEO nu cred că lucrurile vor fi altfel cu lansarea desktopului.

Cu toate acestea, acest lucru nu trebuie să submineze importanța lucrului în cadrul semnalelor de clasare a experienței paginii și a parametrilor acestora. Dimpotrivă, Google consideră că optimizarea având în vedere aceste valori este cea mai benefică pentru eforturile dvs. de clasare pe termen lung.

Concentrați-vă pe cinci factori de clasificare

Vorbind despre semnalele de clasare, versiunea desktop folosește aceiași factori, minus compatibilitatea cu dispozitivele mobile, pentru a evalua paginile.

Acești factori includ cele trei Core Web Vitals (CWV), securitatea HTTPS și absența interstițialelor intruzive . Cele trei CWV sunt:

Cea mai mare vopsea de conținut (LCP) – Reactivitatea paginii
Cumulative Layout Shift (CLS) – Viteza de încărcare
First Input Delay (FID) – Stabilitate vizuală
Măsurați performanța paginii pe Google Search Console

Din ianuarie 2022, Google a adăugat o secțiune dedicată pentru desktop la raportarea experienței în pagină a Google Search Console. Acest lucru le permite utilizatorilor să măsoare cât de bine (sau slab) au paginile lor pe baza semnalelor de clasare ale experienței paginii.

Din nou, deși consensul este că nu vor exista schimbări majore în urma lansării, proprietarilor de site-uri sunt sfătuiți să rămână la curent cu principalele elemente vitale web și să-și alinieze eforturile cu cele mai bune practici privind Page Experience .

Cu această actualizare, Google transmite același mesaj pe care îl are întotdeauna: Oferiți utilizatorilor o experiență grozavă și veți fi recompensat. Indiferent de efectele asupra clasamentului dvs. de până acum, optimizarea pentru Page Experience înseamnă un joc lung.

Contacteaza-ma

Dacă calitatea este importantă pentru tine, contactează-ne! .