stabilire target – contine analiza produselor si serviciilor precum si a brand-ului
– analiza initiala a cuvintelor cheie ( cuvintele pe care trebuie sa apara site-ul in cautarea Google). Ne vom pune in pozitia unui potential client si vom determina cautarile relevante; dupa care le vom ordona dupa importanta lor si le vom introduce in structura site-ului.
– analiza initiala a concurentei presupune stabilirea cuvintelor cheie cele mai cautate, numarul de vizitatori, daca acestia sunt target-ati sau sunt vizitatori nerelevanti proveniti din campanii de e-mail marketing sau alte surse.
– structura site-ului presupune analiza paginilor si a imaginilor astfel incat site-ul Dvs sa fie agreat de catre motoarele de cautare (Google) dar in acelasi timp la fel de agreat de catre vizitatori. Va vom sugera de asemenea modificari pentru ca site-ul sa devina comercial. Acest aspect este foarte important cu toate ca de cele mai multe ori web-designerii il omit si nu pun accent pe fata comerciala a website-ului.
Chiar daca un website este bine pozitionat in motoarele de cautare – nu vinde daca nu este comercial !
– analiza continutului vizbil pentru vizitatori presupune modificarea textului astfel incat sa contina raportul optim text – cuvinte cheie si, in acelasi timp, sa fie agreat de catre vizitatori – potentiali clienti.

– analiza continutului vizibil pentru Google (cod). La crearea unui site web trebuie sa definim in primul rand target-ul lui. De fiecare data target-ul spus in cateva cuvinte este sa aduca clienti. De accea codul pe care il scrie programatorul trebuie sa respecte principiile Google pentru a putea fi indexat. Daca nu permitem prin scrierea codului ca Google sa ne indexeze site-ul, succesul nu va exista.
– Optimizare On Page. Cand un motor de cautare viziteaza site-ul si indexeaza o pagina (boot sau spider) nu vede continutul imaginilor. Tot ce poate sa faca este sa citeasca textul care apare pa pagina si sa identifice care este subiectul principal si despre ce este pagina. Ce spune textul si cum este format este foarte important. Textul include: title, tags, meta tags, description tags, image alt text, link alt text, link anchor text si bineinteles body text. Sunt luati in considerare si factorii: bold, italic, H1 si alte tag-uri H#. Deosebit de importanta este intensitatea cuvintelor cheie (care pot fi si fraze). Daca un cuvant cheie in particular nu este folosit indeajuns atunci motorul de cautare nu va determina ca pagina contine acea tema. Dar, daca densitatea cuvantului cheie este prea mare, motoarele de cautare pot marca acea pagina ca spam. Optimizarea noastra on page se bazeaza pe acesti factori matematici si este realizata cu ajutorul unui program soft.
– Optimizare Off Page. In timp ce unele motoare de cautare pun accent pe continut, Google (Regele Cautarilor) pune o importanta deosebita pe linkuri (backlinks). Acestea sunt link-uri catre site-ul Dvs din alte site-uri. Calitatea si cantitatea acestor linkuri este foarte importanta. Cum dobandim link-uri? Sunt mai multe modalitati de a dobandi link-uri; de la inscrierea in directoare, blogging, comunicate de presa, testimoniale, forumuri si pana la de social network (Twitter, Facebook, MySpace, LinkedIN, Digg, Delicious, etc)
– Masuratori, masuratori, masuratori. Traficul este nefolositor daca nu se reflecta in vanzari. Responsabilitatea noastra nu este sa atragem trafic catre site-urile clientilor, ci sa atragem traficul target-at prin experienta vasta la momentul oportun. Trebuie sa iti ajutam clientii sa gaseasca exact ceea ce cauta si sa-i determinam sa cumpere.
– Monitorizarea concurentei. Odata cu noi, concurenta se va dezvolta si ea. De aceea o cerinta fundamentala intr-o campanie SEO de succes este urmarirea schimbarilor.

Contacteaza-ma

Dacă calitatea este importantă pentru tine, contactează-ne! .

CONTACT