A treia actualizare Google a recenziilor despre produse este aici, ajutând motorul de căutare să identifice mai bine recenziile de înaltă calitate a produselor și să le promoveze în rezultatele căutării. Cea mai recentă versiune se bazează pe primele două actualizări lansate în 2021 și continuă impulsul pentru recenzii de produse, oferind utilizatorilor informații utile și perspicace care le ghidează deciziile de cumpărare.

Google a lansat prima actualizare a recenziilor produselor în aprilie 2021 și a doua în decembrie 2021 . A treia și cea mai recentă, numită Actualizarea recenziilor produselor din martie 2022 , va avea loc în „următoarele săptămâni” și se preconizează că va afecta cea mai mare volatilitate în fazele anterioare ale lansării.

Actualizarea din martie se îndepărtează și mai mult de conținutul de recenzii tip șablon și acordă prioritate analizei aprofundate a produselor și informațiilor perspicace care ajută procesul de cumpărare. În anunț , Alan Kent de la Google a declarat că actualizarea „ne face mai ușor să primim sfaturi solide de cumpărare în fața utilizatorilor și să recompensăm creatorii care sunt serioși în a fi de ajutor”.

Google a subliniat criteriile pe care mărcile și agenții de marketing trebuie să le îndeplinească atunci când publică recenzii despre produse:

Detalii perspicace – Avantaje și dezavantaje ale unui produs, informații specifice despre performanța produsului, caracteristicile unice ale produsului sau diferențieri
Clienți reali – Partajați de persoane care au folosit efectiv produsul
Informații unice, experiențiale – Conțin informații în afara celor furnizate de obicei de mărci sau producători, cum ar fi imagini și sunet care descriu experiența utilizatorului
Comparații de produse – Acoperiți produse comparabile și identificați punctele forte și avantajele dintre articolele concurente
Actualizarea recompensează recenziile care satisfac factorii de mai sus și le plasează mai sus în rezultatele căutării. De fapt, „conținutul subțire care rezumă pur și simplu o grămadă de produse” va fi îngropat sub recenzii mai detaliate și de calitate superioară.

Deocamdată se adresează recenziilor de produse în limba engleză, dar Google intenționează să accepte mai multe limbi în viitor.

Compania a mai spus anterior că actualizările de recenzii ale produselor nu sunt actualizări de bază, ci actualizări de sine stătătoare. Cu toate acestea, ele pot avea un impact major asupra clasamentelor . Dacă oferiți conținut de recenzii și ați observat modificări în clasamentul dvs. și în traficul organic, cel mai probabil se datorează noii actualizări. În continuare, veți dori să acordați mai multe detalii și grijă conținutului recenziei dvs. și să-l păstrați proaspăt, unic și în conformitate cu criteriile Google.

Mai multe știri SEO pe care le puteți folosi

Google anunță integrarea Google Analytics 4 și Search Ads 360: ca parte a inițiativei de înlocuire a Universal Analytics cu Google Analytics 4 (GA4) în iulie 2023, Google a lansat o nouă integrareGA4 și Search Ads 360, facilitând ca niciodată partajarea datelor între cele două platforme. Capacitățile acestei integrări sunt aceleași cu cele ale integrării Universal Analytics și Search Ads 360: permite exportarea datelor privind costurile și campaniile Search Ads 360 în GA4 și conversiile GA4 exportate în Search Ads 360. Înseamnă, de asemenea, valorile GA4 privind implicarea în aplicație și site. poate fi accesat prin Search Ads 360. Unul dintre cele mai mari avantaje ale conectării celor două surse de date este raportarea valorilor pe mai multe canale și afișarea utilizatorilor de atribuții între ambele pentru ambele anunțuri afișate în Rețeaua de căutare cu aceste rapoarte. Pentru a conecta cele două platforme, utilizatorii trebuie să fie editor pe GA4 și administrator pe Search Ads 360.

Google a lansat un nou director al programului de parteneriat pentru a recâștiga buna credință printre agenții de marketing participanți: în februarie 2020, Google a anunțat modificări ale programului său de parteneri, care au făcut ca comunitatea PPC să își piardă încrederea în program. Într-o postare din Search Engine Journal , s-a spus că „noile reguli sunt murdare de inițiative de vânzări pe care agențiile au un braț puternic să facă licitațiile Google – să facă acest lucru în detrimentul clienților lor”. De atunci, Google și-a manifestat angajamentul de a repara mai întâi, renovând programul și, mai recent, lansând un nou director al Google Partners .și toate agențiile și agențiile de marketing participante. Miercuri săptămâna trecută, Google a lansat un director care servește drept resursă ușoară pentru companii și companii care caută experți Google Ads de angajat. Și pentru agenții de marketing, acesta poate fi perceput ca următorul pas al companiei de tehnologie către îmbunătățirea programului și adăugarea de valoare experienței partenerilor săi.

„Căutare asociată pentru conținut” este acum disponibilă în Google AdSense: Google a renunțat la cea mai nouă funcție AdSense, Căutare asociată pentru conținut . Caracteristica este o zonă de navigare care arată termeni legați de conținutul de pe un site web. După ce un vizitator al site-ului face clic pe un termen de căutare, acesta este direcționat către o pagină cu rezultate de pe site-ul respectivului creator. Rezultatele ar conține apoi toate subiectele relevante, incluzând acum anunțurile de căutare, sporind vizibilitatea și potențialul de implicare și venituri. Această nouă funcție este utilizată cel mai bine de creatorii de conținut care folosesc deja AdSense sau care tocmai au început să-și monetizeze site-ul.

Rezultatele de căutare irelevante au fost reduse la jumătate, potrivit Google: Într-o încercare continuă de a îmbunătăți experiența de căutare a utilizatorilor, Google susține că a redus rezultatele de căutare irelevante cu peste 50% în ultimii șapte ani. Compania a fost pe o cale neîntreruptă de a schimba și a îmbunătăți calitatea și relevanța căutării. Și în conformitate cu valorile sale interne bazate pe datele evaluatorilor de calitate , motorul de căutare a reușit să elimine cel puțin jumătate din rezultatele de căutare irelevante de pe pagina cu rezultate ale motorului de căutare (SERP-uri). Această constatare arată că Google face ceva corect și că nivelul de referință pentru relevanță este mai mare decât a fost vreodată. Specialiştii în marketing nu pot supravieţui decât investind în calitate şi oferind publicului lor cea mai bună experienţă de utilizator posibilă.

Google Ads oferă un nou format pentru anunțurile auto: Google a introdus un nou format de anunțuri pentru vehicule pe Google Ads , oferind agenților de publicitate o nouă modalitate de a se prezenta cumpărătorilor cu informații relevante despre produse și inventar. Formatul de anunț arată imagini ale vehiculului și informații care detaliază marca, modelul, locația și prețul acestuia. Făcând clic pe anunț direcționează utilizatorul către pagina de descriere de pe site-ul dealer-ului auto.De acolo, utilizatorul află informațiile de contact ale dealer-ului și se deplasează mai departe în pâlnia de vânzări. Noul format este disponibil pentru toate dealerii de mașini din SUA și nu este permis vânzătorilor individuali și brokerilor auto. Numai vehiculele de pasageri necomerciale sunt eligibile pentru reclame; asta înseamnă că vehiculele comerciale, avioanele, autobuzele, trenurile sau orice vehicul utilitar în aer liber nu se califică. Cu acest nou format de anunț, Google își propune să ajute agenții de publicitate să își mărească expunerea, clienții potențiali calificați și conversiile omnicanal.

Contacteaza-ma

Dacă calitatea este importantă pentru tine, contactează-ne! .